nedeľa 15. novembra 2015

Rizoto s hubami, petržlenom, hráškom, tofu a kari



Ahojte! :) Dnes by som sa opäť s vami chcela podeliť o jeden jednoduchý, rýchly, ale za to chutný a zdravý pokrm. Je to Rizoto s hubami, hráškom, chilli a kari. Je to ideálne jedlo, keď sa vám nechce ísť do obchodu a len zozbierate zvyšky z kuchyne. :)

Budeme potrebovať:

  • ryža ( ja som použila mix natural a indiánskej ryže )
  • hrášok 
  • šampióny ( ale môžu byť aj iné huby )
  • cibuľa
  • 2-3 paradajky
  • 1/2 balenia tofu
  • olivový olej
  • kari
  • soľ
  • Petržlenová vňať
  • sójová omáčka








Postup :

Uvaríme si ryžu a necháme ju zatiaľ tak, Na panvici na troche oleja opražíme cibuľu a pridáme k nej po chvíli huby. Pridáme lyžicu sójovej omáčky a podľa chuti dáme aj kari a chilli. Postupne pridáme aj hrášok, tofu a paradajky. Ja som tieto tri ingrediencie pridávala až pred koncom. Zmes dochutíme soľou. Keď sa všetko spolu prepojí, odstavíme panvicu zo sporáku a zmes zmiešame s ryžou a obed je hotový. :)





















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára